BACK!

2008-10-05 @ 15:53:22
Från gårdsten ^-^             Glömde att skriva om de (aa) Stack strax efter mandarinskuulan..
Och förresten.. Jag fick tillbaka min mob. sent på Torsdag kvällen =) moahaah,
glad var jag.. men inte nu längre faktiskt.. typ jag märker att kameran har blivit knasig.. typ inte lika bra??
Men de andra  märker inte de........ typ man ser ingen skillnad men när man tar så blir de så..
Kanske så  är ja dåligare på att då kort lr (aa) haha, men iaf det blev bilder men jag kan inte stoppa in de än...
USB kabeln (deras) är borta... Och min är den fortf. hos kussen.. Som lånade den...
Nåjaaa, vi får se..           Men jag skriver senare om hur det har varit hos Bergsjön =D



Love, Bing (:

Kommentarer
Postat av: Sonja

kom ihåg att du ska sova över på fredad! :D

2008-10-06 @ 19:33:44
URL: http://sooonja.blogg.se/

kommentera här =):

your name is:
Komma ihåg dej?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback