don't hate me b'cuz i'm beautiful..

2008-10-03 @ 13:40:20
Fotografering idag.. Från början var det fan jobbigt när jag kom t skolan jag var tväää nervös..
Det va länge sen jag hade klänning you know (aa) haha, jag är sån (;
Men när jag kom in i klassrummet (SO- första lektionen-försenad pga. cpga skor ><) wah mannen jag gömdemej bakom Bnar och ja tog pappret framför mej... Och man hörde mitt namn - Bing iaf aa..
Det gjorde mej ännu nervösare O_O'              Ochnär jag satte mej ner så vände påjkar om......
vafan.. jag var hur nervös som helst.. Tills fotograferingen var end.. Då var jag hur glad som helst ;) hahah
Men de dära ''wannabe like ballerina skor''       tog kål på mej.. Och det blev skavsår.. Tack! <3
Jag ångrar iblnad faktiskt varför ja köpte den.. hahah när jag testade den så hade jag ju (feta) strumpor.. Då kände jag inte om det va typ aa om de gjorde ont lr nåt!!! jävalrwtjkofdsejhrd,k
Hoppas att sali kommer på Måndag dåå!!! Annrs så offrar jag mej för ingenting..
 


BYE! <3

Kommentarer

kommentera här =):

your name is:
Komma ihåg dej?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback