Nämen titta!

2008-10-07 @ 20:06:02
Kolla vad jag såg när jag läste Sonjas blogg^^

Så fort du läser det här är du utmanad.

svaren ska vara ärliga.

Om dig

1. Vart bor du?
Göteborg
2. Är du nöjd med ditt rum?
Nej

Sex

1. Har du pojk/flickvän?
Nej

2. Brukar du ofta ha sex?

Nej

4. Har du haft sex mer än 20 gånger?

Nej

5. Har du ätit något som legat på någon annans kropp?

Nej

6. Har du haft sex på en offentlig plats?

Nej


Godis
1. Hur mycket pengar lägger du på godis i veckan?
Nja beror, denna vecka 20+
2. Tycker du om lakrits?
Japp <3
3. Har du någonsin känt dig tjock efter en godis kväll?
Neene, jag skulle äta det varje dag ifall jag kände mej fet (; Eftersom ja vill gå upp i vikt =) Men inte de bästa sättet att gå uppp dåå genom sugar!
4. Har du handlat godis för över 100 kr på en kväll?

Japp. (aa)

Fest

1. Vad innehåller den bästa drinken?
 Alkohol
2. Brukar du ofta göra saker du ångrar på fyllan?
Jag ångrar mej för varje sak jag gör :)

4. Vem anser du vara party kungen/drottningen?
Va? Jag? Haha

Vänner
1. Vem är snyggast i din klass/ditt jobb?

Jag (aa), hhaha nej alla är lika sexiga!
2. Vilken av dina vänner har vackrast röst?
Alla <3
3. Vilken av dina vänner har bäst humor?
Alla
4.Vem skulle du vilja hångla med?
Ingen av  de (aa), hahah :) jag tänker inte på sånt (H)

ni känner mej lr hur :D hahaha


nåja ska plugga vidare.. HA DT! <3

Kommentarer
Postat av: Sonja

Nä.. jag känner inte dig.....

2008-10-09 @ 17:25:10
URL: http://sooonja.blogg.se/

kommentera här =):

your name is:
Komma ihåg dej?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback