SONJAA!

2008-09-30 @ 18:30:42
Om du ser det, så ring mej snälla!!
Jag vill veta om du vill hänga med till stan imorn, fast jag slutar kl. 4 nåt (aa)
hahah, men vi ska bara jalla oss!! jag hoppas att du inte har ngn prov lr nåt att plugga tills på torsdag...
Jag ska kolla efter kleenningar som jag kan ta på mej t på klassfoto :D lr ifall jag inte hittar nåt fårjag gräva
djuuuup inne i garderoben.. men helst!!! Också ska jag besöka Yves Rocher (; haha, big big big rea e det!!!
V'ärt en besök :D nåja, nu ska jag kunna kroppsdelar olalal om skelettet o sånt till prov som är imorn....
Tur för de som intehar no dåååva!!??


BYEE! <3

sonja, hoppas att du pallar då, för då älskarjag dejj med 2/3 av mitt knasiga hjärta =D PUSSS/ bing

Kommentarer

kommentera här =):

your name is:
Komma ihåg dej?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback