Stan..

2008-09-28 @ 15:21:42
Ja, Sonja jag beklagar att jag inte kom (aa) haah sån idiot som jag e..
Alltså jag trodde att de skulle ringa när som helst och säger att min mob. är klar!!! -.-'
Idag är det exakt en vecka.. Och han sa att de skulle ta en vecka!??? wtf? :s
nåja..Också tar dt mnga biljetter.. Fram och bak för jag tänkte lixom ba köpa en tröja..
Och vi skulle kolla på skor haha.. Men det blir nog någon annan dag med dej =D

Men iaf.. Jag kanske ska dra till kusinen Jolie's kalas =D
HEHE, jag minns förra året vad jag gjorde^^ busringde till de flesta i min telefonbok hahah..
Men nu så har jag redan tappat kontakten med  hälften av de.......
Näääää, det kommer ndå att rocka tror jag?? ;b
aja HEJDÅÅ! <3

Kommentarer

kommentera här =):

your name is:
Komma ihåg dej?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback